sunnuntai 25. marraskuuta 2012

SUPERsunnuntai :)

Heipatihei vaan täältä sohvan pohjalta!

Kahvisaavi

Esittelin noita joululahjatoiveita siskolle ja siltä löytyki noi mustat, joita mä säntäsin heti kokeilemaan. Aivan ihanat ja kevyet päällä. Varmasti tosi mukavat ja hengittävät treenaillessa. Mä haluan ehdottomasti jotkut niistä! :)





Eilen illalla leivottiin pikkusiskojen kanssa piparkaaaakkuja! Niistä tuli niin söpöjä, että kyllä olis tehny mieli maistaa! Noh, joskus sitte. ;) Mm. tälläsiä taideteoksia:


               
ja se, mikä tästä teki SUPERsunnuntain, on se ettääääää.... olikin jalkapeppupäivä! Piti tosiaan olla vasta huomenna, mutta teki mieli tehdä tästä päivästä oikeen superi ja tehokas, joten siksi näin. :) Käytiin siskon kanssa riehumassa ja kyllä oli hyvä boogie :D
Tein käsipainojen kanssa penkille nousuja (askelmia tms), jalkaprässissä kapeaa ja leveämpää asentoa, askelkyykkyä, maastavetoa(+käsipainot), kyykkyä tangon kanssa+etu ja takareidet laitteessa.. niin ja loppuun vielä vatsoja. :) On kyllä ihan parasta jos on kaveri mukana, kun se tsemppaa! Tänäänkin Miia alko tekeen jalkaprässillä ja mä pakotin sen laittaan +20kg lisää ja niin vaa meni sarjat loppuun! :D Samaten minä, haastoin itteäni ja voipi olla että huomenna tuntuu. :p


Innostuin vähä heiluttelemaan yli
Tottahan bansku maittaa

Siitä sitte mentiin kotiin, menin Miialle ja serkkutyttö tuli myös käymään. Mentiin vähän Prismaan ostoksille. Ostin uuden Fastin sheikkerin, ku toi nykyneen vuotaa. Ainaku sekottelee jauhetta, ni piskoja lentelee 3metriä joka suuntaan. :D
Kauppareissun jälkeen taas takas siskon luokse ja alettiin kokkailemaan. Mun annos näyttää ihan jäätävältä vuorelta tässä. :D Niin ja jos joku miettii, missä mun proteiinit on, ni ne on ton läjän alla. ;)



Hengailtiin, leikittiin vauvelin kanssa ja kateltiin bb:tä. Sitte oliki hetken päästä iltapalan aika.. 



                            



joo ja kuvailtiin. :D Onhan noi mun kädet tuollaset letkut. Vielä. Pakko kuitenki laittaa vähä kuvaa, ettei tuu mitää väärinkäsityksiä jos joku erehtyy luulemaan, että täällä on tuubit aiva lyönnis. ;D NO, mutta tästä on erittäin hyvä jatkaa vaimmitä?!

Voi äiti rakas oli ostanu mulle ns. tuparilahjan. Niin kauniin lyhdyn, valoineen. +ihana kortti! <3

                                                

Ei nyt tuu aivan edukseen tässä kuvassa, jos kattoo vähän resua taustaa ja myöskään ei erotu kunnolla tuolla sisällä olevat pikku valokynttilät. Nyt on tunnelmaa. ihkua.



Nyt pakko mennä nukkumaan! Huomenna aamulenkille reippaana. I promise.

Hyvää yötä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti