keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Huomenta:)

Valkeaa sellaista, jeejee! Eilen viimeksi mietin, kuinka piristäis kun tulis vähän lunta.. se tuo niin ihanasti valosuutta ja kaikki näyttää nätimmältä:)

Mulla on ollut tässä kaikennäköstä, mm. muuttoa (!!!) :) Mun uus pikkukoti on ihana. <3
Vielä joku aika sitten mietin, että en muka pystyisi asumaan missään yksiössä, että sielähän kaatuu seinät päälle... toisin kävi! Asuttuani hetken väliaikaisesti isommassa asunnossa, oon sitä mieltä, että tuo pienempi on paaaaljon kivempi. On vähemmän siivottavaa ;) ja se on jotenkin tosi kotoinen. ihku. Tuola tulee sitäpaitsi nyrkin kokoisia lumihiutaleita.
Tässä kuvaa mun kodista..


Sitte seuraava aihe.. ja asiasta ei kukkaruukkuun, vaaaaan....


joo, treenihommiin! Viimeks kirjottelin siitä, kuinka haluan diettailla ja siitä, kuinka se on hankalaa ilman ammattilaisen apua ja superkannustajia/tsemppikaveria. Tottakai on tosi tärkeää, että on ihmisiä ympärillä jotka tsemppailee ja kannustaa, mutta oon kyllä hoksannu sen, että ITSESTÄ se kaikki lähtee ja on kiinni!! Voihan sitä muissakin asioissa kysellä muiden mielipiteitä ja ajatella asioita eri näkökulmista, mutta silti itse ne valinnat ja päätökset loppujenlopuksi tehdään.
Se, että mä epäröin sitä kuinka en välttämättä pystyis noudattaan tiukkaa ruokavaliota ja pelkkä ajatuskin viikonlopusta, ilman juhlimista ja herkuttelua, niin se on varmaan sitä, ettei oo tarpeeksi uskoa itseä kohtaan.
Omalla kohdallani se on varmasti sitä. Joka kerta kun miettii noita, niin tulee mieleen se, että enmä siinä onnistu, enkä mä saisi koskaan sellasia tuloksia mitä muut on saanu ja mistä oon haaveillut..

Tän kuvan latasin puhelimen taustakuvaksi. Aika hyvä, vai mitä?!


  Mä oon päättänyt aloittaa huomenna diettiruokavalion. Pari viimeistä silausta jääkaapin sisällön suhteen ja im ready!! Mä aloitan maltillisesti ja teen parhaani, nyt ennen joulua. Joulun jälkeen on taas hyvää aikaa vetää täysillä ennen kesää!!


 Tähän muutama motivaatiokuva, jonka latasin myös puhelimeen..







Ihana Ashley Horner!!!


 (Kuvat on napattu instagramista FightForYourFit sivulta ja Ashley Hornerin fanpagelta Facebookista)

Olis ihana jos jakaisitte omia fiiliksiä ja tsempattaisiin toisiamme!!! :-))

Kivaa päivää ja viikkoa kaikille! <3

2 kommenttia:

  1. Vaadin tietoa dieetin ja treenin etenemisestä :>! Onko motivaatiosi palannut? Oletko löytänyt uuden salin?

    VastaaPoista
  2. Kirjottelinkin tossa justiin kuulumisistani, eli löysin motivaation ja se löysi mut :D Salilla on käyty myös! :)

    VastaaPoista