lauantai 24. marraskuuta 2012

Rakas joulupukki.....



Tässä tyhjennän kahvikuppia ja koska tää kuppi on saavin kokonen ja mulla kestää puolipäivää juoda tää, niin aattelin tulla huvikseen kirjotteleen tänne..


Mun sisko kysy eilen, et onko mulla jotain joululahjatoiveita. ÖÖäääööää.. pienenä ku kysyttiin mitä mahtaa lahjaksi haluta, olis lyöny lelukirjan kouraan, josta oli rastittanu...no, lähes kaiken. :D mutta nyt enoo oikeen edes miettinyt mitä voisin toivoa.
Tarvetta olis vaikka mille, mm. urheiluvaatteille. <3 No, vinkkasin sit että jotkut sisustusjutut olis kivoja.. vähitellen kun keräilee kaikkea pientä, niin kohta on kokonaisuus valmis ja mulla on tyylikoti :D

Mä oon ihaillu näitä vaatteita netissä varmaan sen sata ja kaks kertaa!!!!... nyt olis mahti tilanne vinkata näistä vaikka vanhemmille... jos vaikka joku näistä tulis paketista ;) Kuvat: www.fit4you.fi







 
                                                                                 


Ihania!!? Toi pitkähihanen paita olis jees, varsinki nytku ei kauheesti vielä halua näitä narukäsiä esitellä ;D toi huppari näyttää just sellaselta, et se istuu hyvin ja on muutenki aika kivan näkönen. Sit oon miettiny, et tollaset kollarit olis ihanat laittaa joskus salille, jos ei jaksa laittaa makkarankuorihousuja päälle. Fiiliksen mukaan. ;)
Noi kahdet viimeset makkarankuoritrikoohousut on sellaset, mitä oon kuolannu jo varmaa viime vuodesta saakka.. ei vaan oo tullu niitä hankittua, vaan oon menny noilla mitä multa löytyy. Nyt vaan on sellanen juttu, että nuo mun yhdet tänhetkiset on revenny haarovälistä :D olisko nyt korkea aika sijottaa uusiin? JOO:)

Kummat on kivemmat, nuo mustat jollain värillä vai nuo maastokuosiset?? Mun mielestä noi maastopökät on aika hard rock! ;-D


Hei muuten, mä oon instagramissa nimellä Tseinz, saa seurailla jos kiinnostaa! :)



-J

2 kommenttia:

  1. Näitä lahjatoiveita olisi kiva lukea enemmänkin, ehkä saisi hieman inspiraatiota omiin lahjaostoksiin/toiveisiin :)
    T. Mia

    VastaaPoista
  2. Joo, no mulla on kyl vielä "muutama" toive jäljellä ;D et voin niistä kertoa myöhemmin :)

    VastaaPoista