tiistai 21. elokuuta 2012

Tuplaviikonloppua!

Huomenta vaan...oeh voeh, mulla alkoi viikonloppu!! Yövuorot paketissa ja maanantaina vasta sais sitten nousta aamuvuoroon.. innolla odotan miten ristissä on silmät silloin:) Noooo eip mietitä sitä vielä, vaan palataan näihin päiviin. Mulla oli siis synttärit 20pv, eli maanantaina. Äiti tarjosi mulle synttärilounaan <3 

Syömään!!

                           
  
 

  
Tosissani kuvailin ku ajelin
                             

ja eilen sitten leivottiin kaverin kanssa mulle synttäri-mutakakkua! 
Kyllä se on vaan hyvää.. mutta todella makeaa. :) Pieni löntti kakkua vaniljajätskin kanssa, eikä yhtään  enempää. :D


Siinä on munat ja sokeri vaahdotettu, heitetty sulat suklaat sekaan+ jauhot sunmuut :D

Paistuupaistuu..

<3 !!! syntisen hyvää

 Mä en nyt ollenkaan jaksa odottaa mun tilipäivää. Se on perjantaina. Mä maksan kaikki ahdistavat laskut ja sitten meen varovasti kaupoille.. mulla olis vaikka mitä hankittavaa.. loputon lista:/ 
mm... 
-urheilukengät
-Adidaksen huppari
-meikkipussi
-(syys) takki
-kiilakorkoiset nilkkurit
-tv
-tiskikone
-jotkut heräteostos korvikset
-uusi hajuvesi tai ainakin pitää käydä suihkuttamassa seitsemää eri tuoksua paidalle, huiviin ja käsiin
-ruokaaruokaaruokaa ...ymsymsyms...

En ehkä kuitenkaa osta kaikkea tuota nyt, mutta jotain.. kerron sitten täällä löytykö mitään. :)


 


Tässä kaikki tällä kertaa.. katsellaan <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti