maanantai 13. elokuuta 2012

Elokuuta ja muutoksia ;)


Taasen pientä taukoa kirjoittelusta.. koko ajan ollu menossa jossain, niin se sit jää. :/ Mutta anyways, tässä sitä nyt pälätellään. :D
Mulla on niiiiiiiiiiin suuri ikävä salille!! Aionkin hetipian ladata salikortin ja painua rehkimään. oijjoi!! Aamulenkit aion ottaa myös mukaan kuvaan heti ensi viikolla. Nyt ei pysty, koska oon yövuorossa tämän viikon ja aina siis aamu 6 pääsen kotiin.
Vitsit, sitä pysähty miettimään tossa yks päivä et onko se kesä tosiaan ihan just ohi? Miten voi olla.. justiin sitä odoteltiin juhannusta sunmuita.. ja kaikilla oli koulunpäättäjäisiä yms.. nyt ollaan sitten jo elokuussa (ja kohta on mun synttärit!!!;)).. niin se aika vaan juoksee.. ostin toissapäivänä jo pari syksyn säihin sopivaa paitaa/neuletta. Syksy on omalla tavallaan aika kiva. Aikansa kutakin, niinhän sitä sanotaan. Kesä, kesän tapahtumat ja kesäiset vaatteet on kivoja, mutta musta on ihana ostaa just niitä neuleita, kaulahuiveja, ihania saappaita ja ja ja ja.. :) Niin ja iltalenkit pimeässä, musiikit korvilla.. joo, jee! <3

                                    
Tuo neule (tms?) lähti kotiin mun kanssa

Mulla on niin motivoitunut olo ja oon intoa täynnä kun edes mietin treenaamista!
Viikonloppuna oltiin ystävän kanssa tampereella ja tuli taas syötyä miten sattuu, mutta siihenkin tulee muutos än yy tee NYT ;) tänään meen kauppaan ja ostan jääkaapin täyteen pelkästään terveellistä ja ravitsevaa ruokaa!! Nyt eroon tästä kesäpöhöstä ja tilalle timmi ja kevyt olo!!

Vähän motivaatiokuvasia..

google.com

google.com

google.com
Jestas mitä naisia!! Kukapa ei tuollasta ulkomuotoa tahtoisi.. nyt siis tekosyyt roskikseen ja täysiä kohti syksyn rääkkejä! :D

Palataan! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti