perjantai 24. elokuuta 2012

Kaikkimullehetinyt!

Kyllä on sitten raivostuttavaa kun saa päähänsä haluta jotain! Aina kun keksin mitä tahdon seuraavaksi, niin on maailmanloppu jos sitä pitää odotella "seuraavaan päivään/ensi viikolla sitten/katsotaan myöhemmin" EIeieiei... kun NYT mä sen tahdon ja jos tahdon sen nyt niin se on SAATAVA. :D Oon tässä nyt kyllä saanut jonkinlaista "siedätyshoitoa"/joutunut opettelemaan kärsivällisemmäksi, väkisinkin. Kun rahaa tulee, niin se on vaan pakko budjetoida niin että se riittää kaikkeen (oikeasti!!) pakolliseen.
Tällä hetkellä mun pakko saada-listalla on kolme asiaa. Army-kuvioitu takki syksyksi <3, siniset tai keltaiset kengät salille ja viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä.. (ja hei! tää onki ainut asia jota oon jollain ihmeen kaupalla jaksanut odottaa jo vuodesta -10 :DD ) eli iphone!!
Olin 2010 ostamassa uutta puhelinta ja olin varmaan tyyliin just kuullut koko luurista, noh iskä sai sit puhuttuu mut ympäri että "Liian kallis, lasi rikki, kallis huolto"yms.. joten, ostin sitten pienen valkoisen samsungin. No, sitten kyllästyin siihen ja oli saatava taas uus luuri. Jälleen mietin iphonea ja taasen joku sai mut luopumaan ideasta hankkia se.. jopa myyjä puhelinkaupassa "ota tää samsung galaxy, se on parempi ku iphone" tms.. joo, galaxy lähti. NYT, nyt mä aion hankkia sen iphonen.
Tänään menenkin katselemaan (ja ostamaan) niitä. En tiedä montaakaan ihmistä kellä ei sitä jo olisi. Enkä mä nyt sen vuoksi sitä tahdo että "koska kaikilla muillakin on" vaan, se on mun mielestä niin nätti puhelin, siinä on parempi kamera ja muita kivoja sovelluksia.. niin ja tietty myös siksi, että oon jo päättänyt saada sen käsiini. :D .. katsotaan illemmalla kuinka kävi.. ehkä joku saa taas ylipuhuttua mut matkalla puhelinkaupoille.. eiii, älkää tulko tielleni! ;D 


.. ja sitten asiasta moottorisahaan. Illalla kun olin menossa nukkumaan, kurkku oli thoudella kipeä.. :S nielaiseminenkin sattui. Ajattelin että menee yön aikana ohi.. no eipä tosiaan mennyt. Kipeä se on edelleen ja laitoinkin Finrexinit tulille! Se on ihan hyvääkin. :)


UniMinä

Elokuu?


Nelly.comin armykuvio.. tuon tyylinen.. huppu olis kiva!!

Nelly.com

Jees, nyt vähä "puuteria" nassuun ja kaupungille! Siijuu! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti