keskiviikko 17. lokakuuta 2012

life is colorful



 
Sitähän se, ja niin on luontokin! Monet sanoo että syksy on ruma. Musta se on aika kaunis!! Tuhat ja sata eri väriä ja on jotenkin raikasta, vaikkakin aika viileää.
Tykkään myös kovasti syksypukeutumisesta. Saappaat, nilkkurit, isot kaulahuivit ym! Lemppariväreinä tällä hetkellä, violetti, harmaa, burgundi ja ruskea. Sininen on kans nätti. Kultaiset korut kruunaa kaiken!;)










Mä enoo saanut aikaseksi ostaa sitä salikorttia, koska en osaa päättäå mihin salille!! Kotona onneksi on voinu alottaa varovasti herätteleen lihaksia :) Jumppapatja, käsipainoja ja jumppapallo-niillä pääsee hyvin alkuun! ;) Tärkeämpää kuitenki on se, mitä suuhunsa laittaa. Myönnän, vielä tulee herkuteltua liikaa, mutta vastapainoksi oon sitten koittanu hakea muutosta muihin juttuihin. Maustamatonta kanaa ruuaksi, aamupalalla puuroa ja mustikoita+proteiininlähde, iltaisin hiilarit vähemmälle. Kyllä se tästä. ;D

Mun unirytmi on ihan miten sattuu ja just niin väärinpäin ku voi olla. Tästä syystä siis, valvoin eilenkin illalla tosi myöhälle...yöhön. Siinä sitte keksin tekemistä ja innostuin meikkailemaan (?!:D)
Tällä kertaa tuunailin mun sirisilmiä suuremmiksi...tai no, yritin! :D 


Helllllo!!

oikeesti? Näytän animelta.



Mulla ei nyt ollu oikeen mitään järkevää asiaa, enkä tiedä lukeeko näitä edes kukaan! :D Sitäpaitsi, tää blogi sekoilee huolella.. lisäilee itekseen noita ylimääräsiä välilyöntejä ja viivoja ja koloja joka suuntaan.. toiv se ei häiritse! :D

Ens kerraksi koitan keksiä oikeen ASIAA kun kirjottelen..... :)

<3 pus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti