torstai 4. lokakuuta 2012

Aaatssshiu ja instagram




Eilen oli mukava päivä. Nukuin pitkään, söin ihanaa aamupalaa kaaaaikessa rauhassa, jonka jälkeen menin ystävän kanssa "kahville" eli Herra Hakkaraisille. Käytiin myös syömässä. :) Juttua riitti kun ei oltu hetkeen nähty.. piilossa olevat vatsalihaksetkin sai harjotusta kun kaikelle piti taas vaihteeks naureskella.. :)

lähdössä!

Fiilistelin arskaa

...

Illalla sitten möllöttelin vaan kämpällä, tuijottelin mitä tvstä tuli ja olin vaan. Kurkussa oli outo tunne, just sellanen mikä tulee ennen flunssaa. NOUU ei ei, nyt en jaksa sitä tukkosuutta, tunnetta ku pää räjähtäis ja silmät on vetiset. Noh, koska mulla ei täällä mitään taudinesto-aneita ollut, laitoin vaan villasukat jalkaan ja painelin peiton alle, sekä toivoin että hyvät unet auttais ehkäseen sen.
Aamu koitti ja tattadaa, pää aivan tukossa. Oon vaan ollut ja ollut ja ollut. Meinannut sata ja tuhat kertaa lähteä apteekkiin hakemaan lääkkeitä sunmuita olonhelpottajia, mutta ei vaan jaksanut!! Onneksi äiskäkulta lähetti siskon mukana mulle finrexiniä, lunssatabuja(?) ja hunajaa <3



Olo on nyt onneksi parempi verrattuna siihen, mitä se oli päivällä. Toivottavasti helpottaa niin, että saa viikonloppuna tehdä muutakin ku aivastella ja olla erakkona kotona, ettei tartuttaisi muihin. Hope the best. :)

Sisko muuten väsäs mulle söpöt kynnet pari päivää sitten. Kyllä näillä kelpaa.. vieläkun sais kynsinauhat hoidettua kuntoon ni olis hyvä. :D

Kuva on aika haalea.. noh, vaaleankeltaiset ovat ja hopeahippuja koristeena;)


Sitten taas aiheesta kukkaruukkuun. Mä tahdon ostaa sellasisen vaatetelineen tai mikä ikinä onkaan ja laittaa siistit paidat ja jakut siihen nätisti roikkumaan, sekä tahdon mun kengille oman nätin hyllyn, sellasen missä jokaiselle olisi oma kolo. u know. :) Tässä pari kuvaa unelmien vaateHUONEESTA... oe ja voe.
(kuvat weheartit.com)






Mukaviahan nuo.. back to reality ja sopurahaan telinekaupoille ;D


Loppuun vielä kuva mun siskomurusta, joka oli löytänyt mun meikkipussin. Nätti? <3

Aadarakas.

Nyt kupponen vielä finrexiniä ennen unia.

Bye <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti