tiistai 8. toukokuuta 2012

Tunnustus



Sain tunnustuksen ihanalta Jennieltä, kiitos kovasti!!! :)

Säännöt:
1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Kerro heille tunnustuksestasi.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen.
5. Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi. 


Mitähän "jännää" sitä itsestään kertoisi.. :D 


1. Nauran paljonpaljon ja paljon ja joskus vähän liian äänekkäästikin :D 
2. Tykkään lenkkeillä yksin, musiikit korvilla ja haaveilla.. :) 
3. Laulan KOKO ajan.. kämppiksenikin huomauttelee ;D 
4. Minulla ja nuorimmalla pikkusiskollani on 20v ikäeroa.. huiiiii.. :) 
5. Olen super säikky! :D säikähtelen ihan pieniäkin asioita.. raejuustopurkin kansi tipahti tossa ja sydän oikeen muljahti! haha.. 
6. Oon syönyt koko diettini ajan joka kerta kanaa päivällisellä, enkä ole kyllästynyt siihen lainkaan! namnam 
7. Minulla on koira. Valkoinen, pörröinen ja niin suloinen. Coton de tulear rodultaan. :)  


Seuraavat 15 saavat jakaa totuuksia itsestään :) :


Garmen 
Eevsku 
Lotta 
Maikku 
Sports Lady 
Iida-Eveliina 
Linda Manuella 
Sara 
Janni 
Angelica 
Pintaraapaisu 
Timmiksi2012 
Becoming fit 
Project Summer 
Minä pystyn, pystytkö sinä? 

Aika urheilupainotteisia, tsemppaavia blogeja! :) 




Aurinkoista tiistaita kaikille! :)

1 kommentti: