tiistai 27. maaliskuuta 2012

Sitten kun itsestä on hyvä.

www.google.com

"Sähän oot oikeen hoikka" "Mistä sä muka laihdutat" argh..mm. tuollaisiin kommentteihin sitä usein on törmännyt kun on kertonu urheilevansa hirveesti, kun on sanonut että haluaa ylimääräset pois ja syövänsä terveellisesti. Mä itse henkilökohtaisesti en halua vaan "näyttää" hoikalta, vaatteet päällä (jotka antaa paljon anteeks) vaan haluan näyttää hoikalta ja timmiltä myös sitten vaikka bikineissä. Kaikillahan on se tietty "ongelma-alue" ja mulla se on vatsa. Nyt tavotellaan tiukkaa, mahdollisimman vähärasvaista vatsaa. Aina oon sitä koittanut tavoitella, mutta nyt hyvillä neuvoilla, uudella ruokavaliolla ja treeniohjelmalla oon ensimmäistä kertaa saanut tuloksia. Puntari näyttää nyt sellaiset -4kg vähemmän ja sama olis vielä pudotettavana. Peilihän sen sitten näyttää, mutta tuon verran suurinpiirtein oon laittanut tavoitteeksi. Sittenkun on saatu ylimääräiset rasvat pois, lisäillään hyviä hiilareita ja proteiinia ja keskitytään lihaksen kasvattamiseen. Tämän dietinkin aikana toki koitan treenailla mahdollisimman kovaa, sillä vaikka se lihas ei diettailun aikana niin paljoa kasva kuin itse "massakaudella" niin jonkun verran kuitenkin. Eikä se pieni olemassaoleva lihasmassa pääse katoamaan. ;)



www.weheartit.com

www.weheartit.com

www.google.com 



www.google.com
Tuossa muutama motivaatiokuvanen, ihania vatsoja ja upeita lihaksia, vai mitä?! :)
Seuraavaksi kirjottelen vähän syömisistäni päivänmittaan, tämän diettini aikana. Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti