sunnuntai 2. joulukuuta 2012

PikaMOI!

Aattelin tässä nopaa käydä kirjottelemassa tänne sunnuntai-illan kuulumisia. :)
Mun silmäluomeni alkaa olla melkein ennallaan.. on tosiaan silmänympärykset on ollu muutaman viikon tosi arat ja kuivat ja nyt ne sit ärty lopunki ja se ilmeisesti aiheutti sen jäätävän kutinan/kirvelyn ja lopulta se luomi sit päätti paisua. Aamulenkkikin jäi väliin, vaikka olin sitä varten rattaatki ottanu siskolle mukaan, mut ajattelin että toi pakkanen kuivattaa ihoa lisää ja se vaan pahenis. :o Oon viettäny päivän pikkusiskon kanssa ja hengaillut täällä vanhempien luona, piiloutuneena edelleen piponi alle. Nojoo, ei kannata ottaa liian vakavasti "en mene mihinkään, koska silmäluomeni on kuiva" :D vaan siis näytän oikeasti aaveelta ilman minkäänlaista ehostamista ja koska en MITÄÄN oo voinut naamaani laittaa tän takia, niin oon tyytynyt vaan noudattamaan ruokavaliota ja jumppailemaan kotona(mm. hyvä vatsareeni)+tietenkin ihailemaan mielettömiä lihaksiani yksinään peilin edessä, eiks kaikki tee niin? tekee ne ;)
Huomenna menen salille, menenmenen!!!!! :) Aion tehdä ens viikosta oikeen tehokkaan. Tehkää tekin!



Oiettä miten ihanaa, joulukuu. <3 Mulla ei tiettykää tässä tilanteessa ole suklaakalenteria (jonka suklaata rakastan<3), mutta nautin muista jutuista, mm. tuoksukynttilöistä! Ne tuoksuu niiiiin hyvälle, että tekis oikeesti mieli maistaa. En ihmettele vaikka tässä pikku nälässä tulis maistettuaki...eiku.
Niinku varmaan kaikki on hokenu facebook statuksissaan ja joka paikassa kyllästymiseen asti, niin mainittakoon vielä täällä, että tuolla ulkona on nyt todella kylmä. :D Mittari näyttäs kertovan sellasta lukua ku -18.4c tällä hetkellä... oujee. Mun sininen unelmani (nissani) lähtee varmaan mielellään käyntiin. <3

No, mutta juupasjoopas, mä aion keittää nyt teetä ja vedellä vähä valion behmyttä lactosfree rahkaa naamariin ja odotella bb-lähetystä. Hei te jotkut "mä en todellakaa kato" tyypit, kattokaa teki, kiva iloita toisen puolesta ku voittaa vähä taskurahaa olemalla tovin talossa ja itte koittaa pee aana keksiä rahaa joululahjoihin ;--D Rahanmeno. <3

Loppuun kuva mun ruuasta (babyporkkanaa, kanaa, kurkkua, tomaattia, avokadoa ja raejuustoa), jonka tein evääksi tänään..


Kivaa illanjatkoa, palaillaan heps <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti