sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Pöö!



 Ompas taas kulunut aikaa kun viimeksi kirjoittelin.. on ollu niin kaikenlaista, ettei oo jaksanut ja taaskaan lopulta muistanut tulla tänne päivittelemään.. nyt varmasti tulee viihdyttyä enemmän tämänkin parissa, kun illat viilenee ja pimenee ja kotisohva vetää puoleensa. ;D

Mä löysin mun kauan kateissa olleet Puman tuulihousut, jee! Huomenna aionkin vetästä ne jalkaan ja painella aamulenkille.. lataan ensin puhelimen täyteen pirisävää reippailumusaa!!:) Että se onkin ihanaa yksin käppäillä aamulla tai illalla hämärässä ja lempibiisit pauhaa... <3 Liikunnasta voi siis nauttia!;)
Postisetä kiikutti mulle ihanat kengät pari pv sitten... että rakastan noita kipsuttimia!:) (korolliset kenkulit..hehe) tässä kuvaa...

Onko aika ihanat... ja niin mukavat jalassa! 






 Mukava ja rauhallinen viikonloppu ollut, eilen olin vielä aamuvuorossa ja illalla kävin ystäväni kanssa syömässä, Amarillossa. Mulle tarjottiin se myöhästyneenä synttäri-illallisena;) ja kyllä muuten maistui!

Chicken pocket. <3
Peilikuvat on cool.


Oi että, mulla on tässä tämänhetkisessä asunnossani sauna. Rakastan saunaa. Heitän aina tahallani yhden kauhallisen vettä liikaa ja saa oikein taistella että pystyy istumaan siellä "loppuun" saakka! :D
Niin ja tottahan siellä pitää tunnelmaakin olla, eli tuikut kehiin! Kyllä mieli lepää. :)
Tänään voisi taas lämmäyttää sen ja rentoutua! Mukavata:)



Tämä sunnuntaipäivä on mennyt kans ihan lepposasti, oon ollut aamusta saakka täällä vanhempien luona. Aada pikkusiskon (2v) kanssa leikitty ja hörskötetty, onse rakas. <3 Nyt sisko, sen miekkonen ja lapsonen (mun kummityttö) on tullut myös tänne viettämään iltaa. Tuolla on juuri menossa pizzan valmistus ja pitäis itsekin tästä rientää apuun :D Pakko raastella vaikka vähän juustoa niin kehtaa itekin syödä kun on osallistunut valmistukseen! hehe..


Kummityttö Adele. <3
Pusuja mun vauvan kanssa. Rolle. <3


Joo, eipä tässä sen kummempaa.. rentouttavaa illanjatkoa! <3

Ps. Odotan jälleen postipakettia saapuvaksi.. alkuviikosta pitäisi ilmestyä. Aiettä, en malta odottaa.. <3 Siitä lisää myöhemmin!;) siijuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti